När man tror att man känt allt som går att känna...

När man plötsligt inser sin ålder
När man tillåter sig att känna
Att leva
Att försöka
Att våga
Att vara

När man tillåtit sig att öppna upp sig för någon annan
Att vara med någon annan
Att leva med någon annnan
Att försöka. Med någon annan..

När man fått sitt hjärta krossat.
När man krossat någon annans hjärta.

När man känt allt som går att känna och hoppet liksom överger en..

Då kom du där.
Och vände världen upp och ner
Allt det jag trodde att jag redan känt och inte.lämnat något annat över att känna.
Det var.inte.
Det är nu.
Min mage gör ont
Hjärtat gör ont
Kroppen skälver.

Du.
Du får mig att känna att.vilja att våga att vara
Du gör mig glad du gör mig.bekväm
Du gör mig rädd.

Fruktansvärt rädd.
Snälla lämna mig inte.
Aldrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0