Lite är bättre än inget, mycket är bättre än lite..

Fredag eftermiddag, men än är inte veckan slut!
Imorrn klockan 07.15 kommer jag att bli upphämtade utav Rick med flera. Då ska jag följa med hans son Mark och titta på en löpartävling. Mark är tränare så det ger mig extra erfarenheter under min tid här.
Halva tiden har redan passerat påtal om det. Om två veckor åker jag hem igen. För kort tid tycker jag minsann. Det får helt enkelt inte gå 5 år till nästa gång jag åker över. Ska jobba häcken av mig och se till att ha råd att åka hit mer. Jag kan ju dissa andra resor hehehe..
 
På torsdag åker jag som sagt till Nashville för att hälsa på Erika. Can't wait! Jag saknar henne så himla mycket. Att bo i hennes gamla rum gör ju inte att jag saknar henne mindre direkt. Det enda som lindras är känslan av hur långt bort hon faktiskt är fortfarande hehe.. :) Men snart så!!! <3
 
Så fort vi sätter igång tvn eller öppnar tidningen möts vi av nyheterna om vad som hänt i Libyen. De tjatar ut allt så mycket här. Idag blev även två college i landet bombhotade av "Al-Qaida" hahaha... Ridiculous...
 
Nu blir det lite plugg. Sen ska jag ta mig en rejäl promenad samt ge ryggen en omgång på Centre Club! :)
 
Stay tuned!
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0