Bättre sent än aldrig! :)

Oj vilken läsarstatistik efter förra inlägget, och så är jag inte bättre än såhär på att uppdatera. Får nog skärpa mig!
Sedan sist har det la hänt lite. Praktiken är igång och det är riiiiktigt skoj. Även om jag mest observerar så är det fruktansvärt lärorikt, och jag har massa idéer till min egen träning, framtida yrke och framförallt till er tjejer!! ;) Jag är ledsen om ni hatar mig i vinter, men ni kommer att bli grymt vältränade dock hahaha..
Imorrn är det ett tidigt pass på jobbet, 7.30-11.. Nä jag sa inte att det skulle vara långt, bara tidigt! Så efter det blir det en liten workout för mig själv :)
Vad mer har hänt? Jo, jag har kollat på Libertyvilles Highschool lag i fotboll, när dem tog sig vidare i Pepsi Showdown, USAs största fotbollsturnering för highschool lag. Inte helt fel. Dessutom blev det Redneck-football och grillning i helgen. Nej, Redneck är inte ett lag. Sydstatare kallas för rednecks och dem är lite hillbillie kind of people, och vad VI menar med Redneck-football är att vi tog ut en stor tv (tjock-tv) i trädgården och slog på Chicago Bears-match. Några vänner kom över och vi drack diverse drycker och grillade och hade det mysigt. Solen sken så några brända armar och näsor blev det på köpet ;)
Idag åkte jag och Kris (mamman i familjen för dem som inte vet) till en ENORMT stor Outlet, man var "tvungen" att köra mellan butiksklungorna. "Tvungen" säger jag för att man är ALDRIG tvungen att köra, men det var uppbyggt ungefär som Stenalyckan så ja. Bekvämast så ;) Jag shoppade loss, och trodde jag skulle bli ruinerad, ren lycka när jag insåg att jag inte ens gjort av med 1000 svenska kronor. What!? Jag köpte ju BARA märkeskläder. Oh maan, jag lär åka hit oftare hehe..
Well, jag är inte klar med min shopping än på långa vägar. Kris tycker att jag ska se till att bli klar typ imorrn. Men, jag ska faktiskt ner till Nashville med så jag vet inte riktigt om jag vågar bli klar än. Det beror på om dem vill ha flygpengar NU eller när jag kommer tillbaka från Nashville! ;) hahaha..

Hur som haver, jag stortrivs i landet over here. Hade lätt kunnat bosätta mig här, typ NU! Men jag ska inte bryta mitt löfte varken till dig mamma, eller till er flickor. Jag kommer hem. Om än, alldeles för snart! Och jaa, jag ska försöka bli bättre på att uppdatera här med! Jag ser ju att folk gått in titt som tätt. Och jag vet hur besviken man blir när folk inte uppdaterar haha.. :)

Men det var la allt för nu :) Stay tuned!

Ps. Jag ska aldrig mer klaga på våra Svenska Hollywoodfruar, 1,5 vecka har gjort mig väldigt into the language haha, dem som bott här halva sitt liv. Jag förstår att det hoppar ut lite engelska fraser då och då! ;) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0