2012

Jorden gick inte under, den här gången heller. Men om den skulle få sig för att göra det under året (vilket egentligen inte skulle förvåna så särskilt mycket med tanke på alla naturkatastrofer till höger och vänster), så är jag i alla fall glad att jag fick komma till Marocko under det gångna året. Jag hoppas dock inte att jorden kommer att göra revolt på människan förrän senare, för först ska jag till Italien..

Jag har inga nyårslöften, men däremot några mål.

- Vara egoistisk.
- Äta nyttigare.
- Göra det jag känner för.
- Kan mycket väl forstätta min ekonomiska stil, men lär även unna mig saker.
- Fortsätta i min näst intill nykterist-anda.
- Klara ALLA tentor under våren.
- Lyckas bli antagen som utbytesstudent.
- Resa. MYCKET.

Nu ska jag ta tag i att påbörja målet om tentorna. Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

resa MYCKET... hur ska VI hinna det? :) thai, chicago och ? :) du får hitta resorna och börja planera nu :)

2012-01-06 @ 14:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0