I want you to want me.

Idag upptäckte jag något som, för att citera Cornelia, var helt hysteriskt roligt.
Väldigt skumt dock. Jag hade satt igång min cam, för att kolla lite funktioner och sånt igår vid 11-tiden, på förmiddagen, och idag runt 13, insåg jag att den fortfarande stod och spelade in. SERIÖST! Vet ni hur kul det ser ut, eller dumt snarare, när man sitter helt ovetande och äter, kollar tv, surfar rundor på nätet osv.. ?

Denna 26,5 timmar långa film har dock fångat HELA mitt liv!! Inte illa.. I början av klippet knäpper jag på mig byxorna, för att sedan ta emot ett samtal från Assist om att jag ska jobba, sedan kommer jag hem och äter kvällsmat samt gör mig i ordning för ett pass på gymmet. Kommer hem från gym och en blåsig och kall fotbollsmatch.. Ja, den har till och med fångat min goda sömn eftersom jag somnade på soffa (tydligen satt jag även upp en stund och sov?). Min frukost imorse kom med, eftersom jag slängde i mig den samtidigt som jag kollade mitt schema, sedan kom jag hem och åt lunch med Cornelia och sen upptäckte jag detta roliga fenomen. Ni märker ju, till och med en lunch med Cornelia, snacka om att fånga mitt liv!! ;)

Ska nog faktiskt klippa ihop det, ta bort alla timmar där inget händer, där jagi nte är hemma, eller där jag faktiskt ligger i sängen och sover. Sedan lägga till lite passande musik. Kan ju bli rik på det här!!

Student - Levande död!! En dokumentär om vilket liv en student (inte) har! ;)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

så himla himla kung! dör lite

2011-09-09 @ 00:00:21
Postat av: Anonym

hshshs ;)

2011-09-14 @ 23:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0