Ge mig sommar, sol och en brunbränd kropp..

Helt underbar vårdag idag. Tillbringat hela dagen i solen på stan. Först massa affärer och shopping därefter lite fotboll för att spana in Kvibille/Getinge och till sist en vända bort till Maxi :)

När jag satt på bussen hem och var vid Österskans såg jag kvinnan som jag och Cornelia såg på Polisstationen häromdagen. HOn är så likt mamma att JAG tycker att det är äckligt. Jag står fast vid den åsikt kan jag säga. DÅ häromdagen kunde jag inte titta åt hennes håll utan att skratta, just för att det var så äckligt likt. INSANE!

Vart duktig också och betalt räkningar. Nu tänkte jag ta tag i lite Anatomi II-plugg.. LÄra sig allt om ROM, en början är det ju åtminstone =)

166 alt. 163.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0