2011-03-14

Klockan är snart 12, om bara åtta timmar stänger dem på biblioteket och jag känner mig fett stressad. Jag har inte tentaångest, snarare prestationsångest. För första gången sedan gymnasiet känner jag att jag skulle kunna prestera bra, inte bara precis. MEn, ska jag lyckas med det, gäller det att en hel del mer grejer börjar sätta sig nu! AFF..

Skriver rent föreläsningarna nu. JA NU, jag vet. Jag skulle gjort det samma sag som man hade dem. Men man är inte alltid så smart. Å andra sidan kanske en del sätter sig av att jag läser och skriver dem nu. Man kan ju hoppas. Snart är tentaperioderna över, och tjaa.. En semester då skulle absolut inte sitta fel! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0