2011-06-17

Kvällen igår innehöll en del tråkiga nyheter, säkert därför jag sov dåligt. Jag hade värsta drömmen och när jag vaknade upptäckte jag något jag aldrig trodde jag skulle uppleva. INte mer än jag gjort tidigare. Jag vågar inte ens uttala vad som hände, men jag kan säga att det var väldigt läskigt.
Huva. Tack och lov började morgonen idag bättre, Rasmus klarade sitt körkort! :) Förhoppningsvis fortsätter trenden och dagen blir kanon!

Kommer dock inte släppa natten. Seriöst...
Hur som helst, i eftermiddag blir det fika med fina personer och det ser jag fram emot MASSOR!! <3


För att avrunda detta inlägg kan jag passa på att säga att tankarna idag går lite extra till Joels familj och Annika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0