Just face it

Från att ha varit skitsur över hur lite jobb jag har denna veckan så vände det på ett kick.
Igår ringde Frida och bad mig jobba idag 7.30-15.30, lätt att jag tackade ja till det ju! :)
Det gick fint. Och 10 timmars vecka blev 18.

På lunchen satt jag och läste gårdagens horoskop där det stod att jobbmöjlighet skulle ges och eftersom jag inte bör tacka nej till bättre inkomst var det bra. "Haha.. Det stämmer ju", tänkte jag..
Hann knappt hem och så ringer telefonen.. "Assist bemanning, kan du jobba imorrn och på torsdag?"
Ajjemen, så 7-14 på RH och 16-19 på Lidl imorrn, på torsdag 7-14 RH och 16-20 på Lidl. VIPS blev 18 timmar 32 =) Wohooo.. Jag gillar horoskop!! :) Hoppas det står snart att jag ska hitta en lott med stjärnvinst på också =) höhö..

I övrigt en bra dag. Sagt hela eftermiddagen att jag vart otroligt pigg för att ha jobbat ett sånt pass som jag gjorde, och att jag lätt kunnat jobba de sista fem timmarna också om jag hade fått... Men när jag kollar på klockan och ser det är 3.. TRE.. Minuter kvar innan man i så fall fått stämpla ut så inser jag... FY FAN VAD SKÖNT ATT JAG SLUTADE 15.30 ;)

Japp, mycket ointressant inlägg!
Live w/ it :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0