This is the start of something new.

Då har snart första dagen av 2011 gått förbi.
Var en riktigt trevlig nyårsafton med gott sällksap igår! Det gjorde vi bra! =)
Ser fortfarande bara framför mig hur vi sprang som en flock kor för att ta skydd mot raketerna som verkligen SNEDtände haha.. Eller hur jag fick en tredje gradens brännskada på knät när en idiot kastade smällare mot oss. Okej, så allvarligt var det inte kanske, men det sved lite. Tur det var kallt, gick det över snabbt ^^

Jag brukar dissa hela den där idéen med nyårslöften, men jag har faktiskt några i år;

- Ta körkort, får väl se hur jag lyckas med det. Är ju trots allt typ tredje gången jag säger det. Och jag tänkte ju fixat innan jul meneee HAHAHAHA..

- Klara alla tentor innan sommaren.

- Ha ett jävligt UNDERBART år.

- Träna och vara hälsosam som fan.

- Höja motståndet i mördarmaskinen med 10 kg inom max 2 månader ;)

Sedan har jag lite mål, jag VILL resa. Jag SKA lyckas få en plats till Korea och plugga där en månad i sommar. (Med min kompanjon ofc).
Jag SKA försöka swe till att hinna med att jobba lite mera.. :P Om det finns nåt jbb att få ;)

Och för att avrunda detta inlägg vill jag passa på att säga att 2010 var väldigt händelse-, läro- och kärleksrikt. LOOOOVE it. Med motgångar kommer framgångar.
Borås gav mig mycket, Halmstad bevisade sig vara min trygghet. Men nu är jag redo för mer äventyr.
Äventyr till max. Oh, GIVE ME! <3

And hey, I remember 2010 like it was yesterday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0