hallååååå elleeeeer!

Förstår inte hur ett namn på displayen kan göra en så glad :)

HAr vart en bra dag idag, bäst umgänge och solen sken utanför fönstret på bibblan. Awesome.
Min rygg är helt åt skogen, men vad fasen gör det liksom!? :P
Jag lever och andas åtminstone, än..

Skulle väl vart i Skövde nu men då våra lärare inte verkar ha lika bra immunförsvar som oss elever för tillfället så blev det allt annat än tågresor detta veckoslut. Lite surt ju.
Positivt är dock att jag INTE börjar 8.15 imorron, dessvärre slutar jag heller inte 12 utan 15. SUCK!

Verkar som att jag även kommer att få läsa psykologi nu med, kul som satan. MEN, på grund av dessa sjuka lärare, kommer det bli ett jooooobbigt schema ett tag bara. Men, hey.. Jag löser det nog =)

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0