According to him..

Eftersom att jag inte trivs riktigt med mig själv och min sits just nu, så ska jag sätta igång en film och dra täcket över huvudet. Begrava mig själv, i min egen säng. Be för mig själv, l'gga blommor runt mig själv och lyssna på den musik jag själv tycker om. Inte alls i något egoistiskt syfte, nej. För jag ska lägga tistlar och ruttna pelargoner runt mig, lyssna på den musik jag tycler som bäst om när jag är glad (bara för att må ännu sämre över att jag inte alls är på humör för den musiken) osv. Tror ni fattar poängen. Och inte heller för att jag tycker synd om mig själv. Nej, jag ska straffa mig själv.

Sen, när jag gjort det tillräckligt, då ska jag slösa upp hela mitt resekonto och dra en sväng om USA..

Gotta loooove my life.


P.s. Tenta no 2 2011 gick nog som smort. D.s.

P.s.2 sen ska jag nog fundera lite till.. Du är grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0