Alla ♥ Dag => Internationella Mobbingdagen!

Alla vet vid det här laget vad jag har för känslor inför den här dagen..
Och visst är det bra bitterljuvt att jag precis suttit och berättat för Mimmi en del i vad som får mig att avsky dagen. När jag sedan går till Maxi och där står massa personal och fyller "Alla <3 Dag"-påsar med typ Pucko, choklad, juice och grejer till alla som betalat. De säger "Ska du handla? Okej, du får en påse när du kommer ut" och när jag kommer ut är det slut. Återigen är jag den där stackaren med tomt skåp ;) HAHHAHA.. Bittersweet memories <3 mmh.

Nej, jag och Mallan dissade dagen, vi drack saft och pratade om allt mellan himmel och jord. Gotta like her!
Sedan åkte jag hem och fixade klart med all tvätt som jag inte hunnit vika, bäddade min säng och åt upp Cornelias kebabrulle. Sedan kom Cornelia med choklad - måste ju fira att jag inte ätit godis på en månad ffs! Och så kom hon med en Latte från Lidl.. Kan man annat än ÄLSKA henne? Precis som hon visste att dem var slut på Maxi, att jag inte hann köpa på Hemköp och att jag inte orkade hoppa av vid Lidl för att unna mig en, så kom hon där och drog fram en ur väskan. DET gjorde ju typ min dag! Förutom sällskapet som jag omgivits av då förstås! =)

Pytt-i-panna-lunch med Mimmi, Saft med Mallan och Kaffe med Cornelia. SÅ ska den 14 februari se ut, precis som en vanlig dag! =) <3

So long mates.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0