Tisdag

Skulle kunnat skriva hur mycket som helst om den underbara helgen som gick.
Träffade alla och några till!! Lätt värt! :)
Elwira är min favorittjej och hon är sååå mysig :) hehe..
Sen är det så att jag inte riktigt orkar ta detaljer liksom. Inte på sånt humör !

Idag kom Mimmi ÄNTLIGEN tillbaks till Strawtown, så blev en mystisdag med film och grönsaker och dipp :)

Har tagit skorna från hyllan igen. Och mina ben är blåslagna. Speciellt mitt högerben från närkampen igår. En närkamp som inte är något särskilt egentligen, men för mig var den viktig, en typ av närkamp jag inte vågat gå in i sedan jag senast skadade knät, och jag gick ur den som vinnare!! =) Vinnare och ett fett blåmärke. Men det vare värt. I'm back on track dudes ;) Eller aa, nästan!! ^^

Nu blir det sängen!

Hoppas mina fans är nöjda över uppdateringen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0