En dag i mitt liv. En dag i september.

För 24 timmar sedan hade jag somnat.
För 22 timmar sedan vaknade jag och somnade om.
För 21 timmar sedan vaknade jag och somnade om.
För 20 timmar sedan vaknade jag och somnade om.
För 19 timmar sedan vaknade jag och somnade om.
För 18 timmar sedan vaknade jag och somnade om.
För 17 timmar sedan gick jag upp.
För 14 timmar sedan dansade jag hiphop.
För 10 timmar sedan gjorde jag en hemlighet.
För 9 timmar sedan började jag jobba.
För 7 timmar sedan hände något hemskt.
För 2 timmar sedan fick jag reda på det hemska.
För 1 timme sedan borde jag ha sovit.
Nu är jag inte trött längre.
Om 11 timmar börjar jag skolan.
Tack och lov för att jag får sova åtminstone.

För att få en ännu mer beskrivande information av mitt superintressanta liv, maila, smsa eller ring mig, så kan jag berätta. Typ.

Rest in peace Farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0