Om 24 timmar...

har jag påbörjat årets första tenta.. Soft. NOOOT!
Börjar få kläm på det dock. Duggorna klarar jag med godkänt resultat.
Nu ska det till att fixa gamla tentorna med. Bara det att jag redan kladdat på dem.
Någon som har skrivare? (a)
Nej, skriva är ett bra sätt att plugga på också.
Tvättar med, förstår inte men det har blivit nåt slags tentapluggstradition tror jag.
Lyckas alltdi behöva tvätta och bädda rent just när det är slutspurt i den typen av plugg.
Tss..

Jag vet i alla fall vilka tre muskler som fäster i pes anserinus.
Jag vet vilka muskler som ingår i Hamstrings, Quadriceps och Rotatorcuffen.
Lite kvar att lära.. Och så alla ben, leder, nerver och kotor med förstås.

24 timmar kvar.
Lets Gooo..

(i annat fall, är jag ju rätt bekant med uttrycket "omtentamen")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0