always get sentimental when I think of how it was..

en helt grym helg!
Fredagen var det inflyttningsfest hos Mimmi och jaa, hon var verkligen min kung av Halmstad denna afton. Synd hon inte drog med oss till krogen senare, för det var skoj!! Men, man kan inte alltid få som man vill ;) en sak är säker dock, hennes soffa är numer VÅR haha..

Lördag, födelsedagsmys hos pappa och därefter partaj hos Mimmi återigen. Krogrundan slutade med mat på donken för att sedan köra hem henne, Lotta och Moa igen. Hannus joinade och hon fick vara chaufför. En myyyyysig kram hanns också med.. (a)
.....how could we get so mean.

Och idag. Bästa tänkbara söndag, filmmys med Coorny!
Bussresan hem. Alltså jag AVSKYR deras jävla lampor som inte går att släcka.
Migrän är ett faktum och nu signar jag ut. slut!

Kommentarer
Postat av: älsko

jag älskar dig och du gjorde hela min helg!! <3

2010-11-01 @ 20:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0