physics.. once agaaaain!?

Jag halvsprang till skolan för det var bestämt att jag skulle vara där 10.10 (vi börjar 10.15)
Mimmi är alltid sen, och därför skulle vi se hur detta skulle gå. Skulle vi lyckas att vara på skolan till 10.10 och därmed komma I TID!? Jadå, jag var framme ett par minuter innan. Satte mig på en stol bredvid Eric och Carl. Log lite för mig själv. Klockan tickade...
Sen ser jag någon komma med ett stoooort leende. Skuttar fram till mig och frågar "VAD ÄR DIN KLOCKA?"
Jag kollar och den slår i precis samma ögonblick som jagkollade just 10.10..
Mimmi Bornegrim, lyckades!! ;) HAHAHA <3



För övrigt är jag sjukligt nervös.
Såhär 500 000 fjärilar i lilla magen.
Inte okej. Inte alls okej. Inte okej någonstans faktiskt!

ouff..

Kommentarer
Postat av: Corneliaaaaaaa

Du fixar allt <3 



Btw kunde inte somna

2010-11-10 @ 02:06:48
Postat av: Anonym

va ju de andra inlägget du skulle kolla mest! ;) hihi..



jobbigt att inte kunna somna :O :( <3

2010-11-10 @ 08:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0