ordinary.

underbara dröm. mådde så bra, synd den inte var sann.
jag vet att det skulle sabba typ allt om jag skrev vad jag drömde.
för jag vet att vissa, i det här fallet, "obehöriga" faktiskt skulle kunna läsa.
men hahaha.. så jävla arg var jag, så jävla roligt var det.
ska nog berätta för en vän! hon kommer typ, skratta! HAHAHA...

skolan är sjukt jäääävla tråkig.
för vi kommer ju inte igång. igår var det introduktion, en som vi redan haft.
eller inte jag, för jag "försov" mig den gången. men jag hade klarat mig utan.
idag hade vi en föreläsning, som vi i bmp redan haft. (fast den var bättre idag).
fan Oscar hade rätt. INTE OKEJ!

jag skriver medvetet helt fel. inga stora bokstäver efter punkt.
tänkte att det kunde vara roligt.
svårläst. höhö.. och så är jag allmänt uttråkad.
inget att plugga tänkte jag säga, men visst fan har jag det.
*smider planer ju*

ikväll är det kurs, men innan dess ska jag nog läsa lite.
och så ska jag skriva cv. för ni vet att snart är mina glory days @ lidl borta!
TSSSSSS...

jag har förresten bästa planen inför nästa veckas gasque. eller, snarare har jag en LYSANDE idé. måste bara höra vad andra tycker! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

lysnade ;)



btw du borde bli vän med den riktiga tomten på facebook.

2010-11-02 @ 20:14:08
Postat av: Anonym

haha jaa.. LYSANDE ;)



jasså, warum?

2010-11-03 @ 00:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0