för att jag har världens bästa.

Vart en bra helg med lussebaksmys i fredags tillsammans med Mimmi.
För att sammanfatta hela den dagen behövs dock bara tre ord, trötthet, enmeters-baguette och saffran!
Om man inte förstår så, skit samma. I do! ;) Saffran.. 30 gram! Vi gillar't.

Igår tänkte jag sova ut, men det blev inte så mycket av det. Min hjärna bvill liksom gärna vakna lagom till Bumbibjörnarna klockan 9 även om hela min själ INTE vill.. Röjde upp lite efter föregående dags bak och fixade min nya dator samt spelade VÄLDIGT mycket FIFA.. :P Jag är grym nu btw! =) Men, för att inte låta geeky, så behåller jag resten av infon för mig själv. Lite senare kom Cornelia och vi skulle pluggat men det slutade med mat, Harry Potter och massa massa samkväm bara ;D I LOOOVE IT <3

Idag har jag varit duktig och övningskört. Körde nästan som en Gud.! ;) Och nu väntar jag på mat. Mamma ska fixa nåt som låter.. Lite väl spännande, jag hoppas det är gott. För jag är hungrig som F A N.
Fläskfile med apelsin och choklad.. Hur låter inte det liksom!? :s aja.. Vi märker!!

Men nu ska jag läsa om kolhydratuppladdningar..

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0