Klappa händerna när du är riktigt glad...

Jag skulle kunna skriva en en-mils lång roman ungefär. Om mina nio månader i Borås, som kommer att bli 10.
Idag är det den 13 maj, vilket innebä att flyttlasset går om precis en månad.
Men eftersom det är lätt att bli långrandig och utdragen så tänkte jag bara dra några extraordinära ting som jag gillat, eller ogillat med att bo här.

- Mitt ögongodis a.k.a ByggareBob - som dock försvann lika fort som dök upp..
- Låsta duschrum
- Mystiska främlingar i trappan med "vapen"
- Kanin-grannar
- Besök från olika delar av Sverige
- Nya bekantskaper
- Ett roligt lag - men tyvärr är fotbollen inte min största motivation längre.
- Nyckeldilemman
- Tredje-gången-gillt-regeln på tentor, som dock bara funkat en gång hittills.
- Cuper
- Utvidgade vyer
- Överraskningar
- Ögongodis nummer två
- Läskiga kamrater
- Utökade matlagningskills - jag chockar mig själv OCH mina vänner
- Vuxenpoäng som räcker och blir över

Ja och mycket mer därtill. Dessutom är det lättare att inse vad som är viktigt och mindre viktigt. Vad som är värt att lägga energi på och inte. Även lite sådär framtidsplaner har uppenbarat sig och så vidare.
Vänner man inte trodde var så nära, visade sig vara väldigt nära och tvärtom.

Det jag kommer sakna mest, ja det tänker jag inte tappa och det jag saknar mest med att vara här, det vet jag att jag aldrig kommer mista.

så det är bitterljuvt att säga att jag drar.  Och att behöva säga upp allt det som inte redan sagts upp kommande vecka och sådär...

Men Gosh I love it.



<3


Kommentarer
Postat av: maaaaaalin

Jag har aldrig tvivlat på dina matlagningskunskaper! ;) Du är gryyyym! <3

2010-05-15 @ 09:54:56
URL: http://sandinus.blogg.se/
Postat av: ia

Tuffa gardiner :)

2010-05-20 @ 22:35:27
URL: http://fluffiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0