in the middle of the glory

Jag är lite kluven över vilket uttryck jag ska använda.
Är det tack vare, eller på grund av Fredrik som jag numer ser ut som en mänsklig polkagris? En väldigt sexig sådan såklart eftersom det är mig vi snackar om, but still.. Min tenta gjorde jag som ni kanske förstår inte idag, utan den görs imorgon, detta för att vår galna proffessor hade glömt bort mitt sms och undrade om jag verkligen ville göra tentan idag och inte imorgon, det är ju trots allt fint väder!! Jag accepterade hans miss, för dem är såpass vanliga ändå så, och gick bort till Stadsparken och åt en glass och pluggade. Mot stationen var det kolsvart och folk med barnvagn flydde i panik när mullret kom, mot Södra Torget till så var det molnfritt och till slut satt jg ensam kvar där vid ett picnic-bord och kände hur solen brände min nacke.. Och då tydligen min vänstra kroppshalva. HEHE!

Efter denna insikt beslutade jag att inte alls vara kvar i stan till alla ärenden är utförda utan cyklade hem för att byta kläder och slippa en ULTIMAT bonnabränna. Hallänningar är mer skillade än att åstadkomma såna om det går att undvika, right!? tss..

Nu ska jag dricka lite vatten och sedan gå ner till stan igen, lämnar cykeln hemma, man blir så varm av den!
Ikväll blir det plugg som fan, igen. En extra pluggdag är trots allt inte fel, speciellt inte när allt börjar falla på plats. Spenatmiddag ska de inte vara tal om, den här gången!

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0