har typ tusen smådjur i magen.

Tog mig till skolan för att prata med Samir, men som vanligt när jag ska ha tag i någon på det där stället så misslyckas jag. Solen försvann bland de stora molnen så mina planer om att sätta mig i en park och plugga hakade på. Det blev en tur till Lidl istället och sedan hem och städa. Så, mina planer blev trots allt av precis som de skulle, trots ändringar ett par gånger (och nu höll jag på att stava ett med ä, inte okej). Nu glänser min lägenhet inför kommande finbesök från både Halland och Borås! Like it alot! Blev tvungen att byta dammsugarpåse så att uppsugningsförmågan skulle återgå till den normala, ett helt projekt det där; kom fram till att det där med att byta påse är ganska likt matematik. För logiskt för att jag ska klara det! höhö..

Härnäst på schemat kommer att bli MAT, BIGGEST LOSER, PLUGG, GREYS och PLUGG!!

Imorgon är det Knalle, plugg och hämte FRIDA som gäller! Sen är helgen igång! I princip! :D

Förresten är jag inom kort Kvibillebo på pappret igen. This is freakin' scary, but hell so awesome too.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0