FREDRIK JAG BEHÖVER DIG! (a) hahahaha...

här sitter jag, helt dumt gjort. Enda jag behöver datorn till just nu är vetgirig.nu
för er som fortfarande studerar, eller bara har tråkigt någon gång, så rekommenderar jag verkligen denna sida, allmänbildande men även ett roligt sätt att kolla sig själv inför prov och tentor!
Hur som helst så har jag en viktig omtenta i Fysiologi att avverka denna vecka. Jag hoppades få göra den imorgon men min kära lärare har inte svarat mig, så blir väl på fredag. Lite kluven om hur jag ska göra. Ska jag gå dit imorgon och böna och be eller ska ja stanna hemma och plugga ännu mer?
We'll see we'll see..

Folk hade visst missat att jag kommer hem i helgen, men vill bara påpeka att jag kommer hem för att fira att min mamma tar sin examen och därför har jag inte planerat så mycket mer än att äta smörgåstårta och gratulera henne. Ni som har missat det fram till nu, ni frå nog hålla ut med att träffa mig ett par veckor till, för nu verkar min helg vara fullproppad med stuff, oavsett!

Just det, jag tränade igår, jag har träningsvärk idag huhu.. Men det var faktiskt kul!! :D Och det var längesen jag hann bli så smutsig om benen under en träning, men vad et berodde på kan vi hoppa, vi kan låtsas jag var grym och glidtacklade.. My!! ;D

Nu tänkte jag plugga ihjäl mig, ända fram till klockan nio! Matlagning är det inte tal om idag, kinabuffe is the shit!

So long suckers <3

Kommentarer
Postat av: fruuugan

sv: mmmm, han är min man :) delar inte med mig om det var det du ville :O hihihi.

2010-05-19 @ 20:49:07
URL: http://hannuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0