drippen dropp och droppen drapp

Jag räknade till 10, jag kom ett steg närmre för varje timme, och när jag var klar hade solen gömt sig. Men för väl, jag hittar den inte igen! :/

Sitter och pluggar fysik. Borde kanske ta mer tag i matten istället. Inte öppnat boken sen jul typ och har ju tenta i det på tisdag om en vecka. Fysik på måndag, men fysiken är sneppet lättare. Dessutom har jag en liten chans i matten om jag bara anstränger mig, inte helt olikt fysiken liksom. Men vi märker väl.

På lördag är det fest, utflyttning + födelsedag and it's gonna be awesome! :)
Fick just sms från Emelie om att hon inte behöver jobba! GOOD! <3

Plugga lite till innan det är dags att äta lite, träning ikväll! Jaomen! :)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0