chocolate rain.

Jag är i Halmstad, jajjamensan! Hamnade visst här och detta bestämdes visst drygt fem minuter innan tåget gick. KJan man säga. Ohja, varenda gång Cornelia åkt har jag velat hoppa på och bara överraska och nu gjorde jag det!! Jepp jepp.. Mammas mat! <3 haha..
Men innan Kvibille så blv det Moa med Tina och Malin.. Vi åt räkmackor och vitlöksbröd och de kollade på Avatar, fast då gick jag för att komma hem i tid. Idag har jag bakat, duschat, skalat potatis, kollat film med Rasmus och sen kollat Drott. DROTT ÄR I SM-FINAL! TJALALA!! :D 27-34, så jävla späckat! =)
Sen träffade jag Friff lite, vart ju tvungen å träffa henne, och även gå ut i det helt amazing vädret! Sen åt vi söndagsstek. Har nog inte ätit så mycket på tre dagar som jag gjort på en måltid idag! Jag mår illa nu och om tre timmar sitter jag på tåget tillbaka till Borås igen.

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0