2010-05-23

Helgen har gått såå himla fort va!? I fredags var det föreläsning och sen tenta, den behöver vi inte prata mycket om.. Skulle direkt till tåget efter den, HÄLLREGN återigen och jag slängde på mig två jackor å sprang till stationen. Var sukt snygg när jag cyklade till skolan och sjukt skabb när jag kom till stationen, jävla regn.
Kom till Falkenberg vid 17.40 ungefär, klarblå himmel, strålande sol och jackorna åkte snabbt ned i bagen.. Traskade iväg till Blomsterlandet, köpte en blomma från Johanna med fmailj, blev upplockad av Frida och hem för att fira mammas examen. Massa smörgåstårta, fika, godis och ALKOHOL. Cornelia kom också och sov här..

Igår åkte vi till Laholm, på en "snabbvisit" sen tillbaka till Halmstad. Moas place var målet, satt där och diskuterade käk, beslutade kinamat (damn) och Cornelia lämnade oss och vi hämtade maten. Det var gott. Sen skulle vi spelat spel men det blev film och fem hjältar som näst intill sov på soffan innan klockan hunnit slå 22. Vid 23 vaknade dock alla till liv igen och blev nästan pigga. Men bara nästan. Jag och Frida tog 00-bussen hem.

Idag vaknade jag 9, klarvaken. Upp frullade med mamma och Peter, åkte och veckohndlade med mamma. Och nu om 30 minuter ska ja ta busen till Halmstad igen för att gå på berget med Moa. En mil typ!! Sen hem till pappa och tjabba lite, äta något kanske, sen tåget 21.02..

Men Halmstad!!
Nästa gång ni ser mig, är det på heltid! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0