2010-05-08

jag är i Halmstad för det är här jag gillar att vara. ;)
igår hade jag en mysig kväll med bio och kebabtallrik.
Vi såg "Clash of the Titans". Inte världsbäst va?
lite promenad, ostbågar och 100 höjdare och sådär.

idag är det ju meningen att kolla fotboll. Halmia - Böljan.
Det regnar jättemycket. Men jag får väl kolla ändå!
Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.
Och de dåliga kläderna är dem jag valt att ta med mig på min lilla hem resa visst.

Varför jag redan är vaken vet jag ej, men har hunnit kolla andra avenyn å massa.
klockan 07.22 var jag klarvaken och ja, här är jag!

fest ikväll elleeer?

hej svejs!

OCH! GRATTIS MARIA! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0