we're gonna fight fight fight..

06.17 Jaaa, jag är uppe tidigare än när det är tidigar morgnar till skolan! Den ni. Var uppe redan 05.55 typ. Inte för att jag ska jobba heller. Nepp, match mot Byttorp på Arenan om två timmar, samling om en är det som gäller. Fast min hals tar knäcken på mig, min mage har fumlat hela natten och jag är ungefär som ett vandrande lik. Men tänkte packa matchväskan och traska ner till samlingen i hopp om att promenaden gör susen, i annat fall kommer jag väl tillhöra GIF-supportrarna på läktarn. Jag som verkligen ställt mig in på att spela nu.

Fast jag känner att min kropp starkt säger nej... :(

Update: Jag ska inte spela. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0