vertebrae, coxae, costae, vastus...

Kan väl typ allt om musklerna och benen nu. bara lite temperaturer och smärtor kvar, celler och cirkulation likaså. Detta ska vi väl fixa lätt. Nu när jag läst igenom alla papper från Cornelia så kände jag bara ytterligare hur mycket jag saknar gymnasietiden alltså. Men vad som är bättre är ju att snart kommer vi läsa tillsammans. Inte över datorn eller via brev möhö..

snart ska jag gå upp till Bovärdskontoret och fixa lite stuffs.. Typ som att fråga om min nyckel är på väg eller inte. Och även... Säga upp min lägenhet! :) Bitterljuv känsla to be honest.. Men aah.

Måste nog gå inom Netto också och se om de har något att fylla på min tomma kyl med, i annat fall får jag stilla min hunger med lite morötter ikväll. Inte så pepp på det dock.

Nepp, lite paus i form av typ tennis eller golf nu, sen blir det att lägga näsan i tenta-plugget igen. And do the other important things!

För den som har missat så kommer jag + johanna hem den 25e. =)
Påsklov FTW!

Dagens problem: Spela, inte spela, spela, inte spela, spela, inte spela... osv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0