vart jag än går..

Helt lovely va, att jag när jag joggade ner till Sjöbovallen insåg att jag var grymt sugen på att träna. Vädret var mycket finare än det varit under hela dagen och jag kom på mig själv med att ångra att jag inte tog med mig fotbollsskorna. Fast nu håller jag mig frisk hoppas vi! Hur som helst så sprang jag ner dit och kollade lite, agerade lite Bollkalle "Bollis", som var min nya uppgift i laget ;) haha.. Flashbacks Aspero HEJ! Jag märkte även för första gången i år att försäsongsträningarna gett en del, och då har jag inte ens kunnat vara med mycket alls, tänk va om jag vart med alla träningar och inte vart sjuk, shit jag skulle ju vart en jävla Duracellkanin nu då. Jag ba sprang med lätta steg och friska lungor bra mycket längre änvad jag har gjort på, jag vet inte hur länge. Till slut fick jag dock promenera lite raskt för jag har förlagt min Bricanyl och mina luftrör började jävlas lite, men bara för en liten stund. Det är bra!! :)
     Sååå, yes jag är taggad på träning igen, just nu i alla fall. Det här med att äta två timmar innan träning är ett bra påhitt det med vill jag tala om. Alldeles lagom pigg efter en ansträngning. Funkar för mig! Men som sagt träning är jag pepp på, tror till och med att jag ska åka tillbaka till Borås i tid den 6, dels för att hinna plugga inför tentan dagen därpå och dels för att få lira lite. Softisch.. Nej nu ska jag återgå till min kemibok, för tro det eller ej,men jag har faktiskt pluggat kemi en massa idag. Och tvättat och städat och sånt. Jag ska klara kemin nu, och fysik a. Matte C får en chans till sen tror jag. Men de andra två, de ska vi kirra nu!!

I'm on my way


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0