Vääääder, det är fiiint väääädeeeer!

Har ni någonsin vaknat och trott att ni har gått i sömnen?
Jag har väldigt lätt för att gå i sömnen och inatt drömde jag att jag
var ute och gick. Det läskiga var att när jag vaknade så var jag först
väldigt osäker på om det var en dröm eller om det var verklighet,
för jag låg verkligen helt fel på soffan. Inte alls såsom man "ska".
Men jag är den som alltid minns om jag spatserat runt i sömnen, och
har därför kommit på det att jag var bara uppe och öppnade ventilen vid
fönstret, därav kylan i rummet som slog mot kroppen sedan hade jag väl
förmodligen bara lagt mig så. Helt groggy som alltid. Måste se till att bli
av med mitt illamående som varat i ett antal dagar nu, för jag måste
sova i min säng. Kan gå illa annars, jag som nattgångare, jag vet.
(heter det så?)

Well, är i skolan i alla fall. Lunch nu sedan cirka tre timmar till med
anatomi. Det är kul idag för jag kan redan benen på latin. Medan många
andra bara suckar och stönar över att behöva lära sig dem! MOHAHAHA..

Förresten har vi sjukt underbart väder. Solen skiner, himlen är klarblå utan
moln, man blir helt bländad av snön och isen när man går, nu vill jag dock bara
att den ska försvinna så man kan gå i, om inte vårjackan, så åtminstone skinnjackan.
PROBLEMFRITT. Åh underbart! Snart flyttar jag hem med. Lovely (A)

Äta lite kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0