la solitudine

Jag börjar få panik. Stressen rispar mina hälar, den liksom står sådär och sparkar mig på hälarna, så som jag brukar stå och småsparka en motståndarförsvarare under match. Det är irriterande. jag har tenta i fysik B på torsdag, alltså i övermorgon, och jag har inte pluggat ett skvatt. Inte mer än det att jag är en av dem som varit på alla föreläsningar och de flesta räknelektionerna. Men så tillhör jag de som ändå inte förstår vad det är vi har gjort. Jag tänkte pluggat idag men har somnat. Har vart tvungen att äta, blivit illamående och somnat igen. Jag kanske borde bett cornelia att skickat upp tre kåvepenin ändå. Fast å andra sidan skulle det bara hjälpt mot smärta inte mot min trötthet och slöhet. Tröttheten och slöheten som dessutom blir än värre bara för att stressen ligger på också. Aff..

Jag har i alla fall sökt lite mer lägenheter nu ikväll. Även så har jag sökt Biomedicinprogrammet med inriktning på fysisk hälsa och träning, eller vad det nu heter! Något måste jag ju åstadkomma. Imorgon hoppas jag åtminstone vara tillräckligt på benen för att kunna läsa ävenom jag är sängliggande. Idag har mina ögon bara gått i kors så ingenting skulle kommit in i hjärnbalken. Men imorron måste jag. Annars blir det en rövig tentavecka till om ett tag. *Ogilla*.

Nej nu är det väl dags att ta vara på den lilla energi som finns kvar efter en timme uppe.

bye


Kommentarer
Postat av: c

nu får du rycka upp dig! liver ain't that hard! :D engelska <3

2010-03-17 @ 11:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0