kom kom kom det finns dem dem dem som ser chanser glida förbi..

Min hals är helt åt helvete. Magen är lite bättre dock. Doktorn imorgon eller måndag är väl ett måste däremot. Fan. Någon som har någon bra huskur på lager så man kan slippa?

För övrigt så var jag väldigt sur över Melodifestivalen! anna bergendahl. Hon beter sig som en tant. Men, hellre henne i Oslo än typ Darin eller Ola. Jag är väl lite dålig förlorare. Har man hejat på Salem Al Fakir i sex veckor å han snubblar på mållinjen så är det väl en naturlig reaktion? Japp.. Mina röster gick dessutom inte fram vilketgör att det känns som fuks! ;) hahaha..

min topp tre var Salem, Timoteij och Eric Saade. Efter alla Europarösterna var dessa tre i topp, i min ordning, är det inte dem vi skulle lyssnat på folket? Det är ju i Europa vi ska tävla. Well, vi får väl hoppas att Europafolket gillar Anna sen då. Låten är ju bra, jag bara tycker att hon är lite fö rmkt. Å så är jag typ kär i salem! :P

Kommentarer
Postat av: frazze

Och jag är typ kär i sara löfgren xD Sen så hade jag vägrat skicka salem... Timoteij skulle åkt anser jag!:P

2010-03-14 @ 21:22:17
Postat av: Anonym

Timoteij är bra! Sara Löfgren var inte med som du kanske missat ;) Å Salem är grym. För han har skrivit låten själv. Det är låten man ska skicka så Anna är väl värdig men. Salem har gjort allt själv! ;D Komplett bidrag hehehe

2010-03-14 @ 21:24:55
Postat av: frazze

Jag ska ställa upp nästa år!, Alla kommer älska min och Sara Löfgrens duett!;DD

2010-03-14 @ 21:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0