En HBK-attack, attack, attack!

Jag vill göra något galet, så jag börjar med att ta mig ner till Arenan inom kort för att kolla Elfsborg - HBK. inte så galet tänker väl ni, men jag vet inte om Johanna dyker upp senare eller inte så lite galet är det allt. Tänkte att jag skulle ställa mig på, i detta fall, HBK-läktarn och se allmänt efter ut tillsammans med kvastarna. Men, så tänkte jag, vilket är egentligen bäst? Att ställa sig själv på läktaren där det finns folk eller att ställa sig på en i princip tom läktare och de enda applåder man hör när hbk gör mål är ekot från ens egna!? Hmm..
 Jag ska försöka spana in folkmassan i de olika läktarna, på nåt vis så märker vi vart jag hamnar. (a) HELT galen tänker jag inte vara när det finns tv-kameror i närheten.

För övrigt fyller min Nilsson år idag! Grattis till dig NissePisse! =)

en ledig dag och en kort dag sen är det torre!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0