Detta tycker jag är roligt...

1. Jag har rätt så många unika besökare här, men aldrig någon som ger mig någon feedback. Typ.

2. När jag var yngre, alltså typ sådär 13 år yngre så ville jag börja dansa balett.

3. Att säga att man var 13 år yngre visar att jag är gammal...

4. Att några studenter vid VHB har skrivit "Paellafunktion" på sitt examensarbete som så fint hänger inramat längs med korridoren på våning 6 på Högskolan. (För er som kan er anatomi så vet vi att de menar PaTella och inte Paella, lite skillnad på spansk röra i form av mat, och knäanatomin...)

5. Jag har inte fått mina extranycklar som jag bad om i julas, nästan lika lång tid sedan dess som det är till jag flyttar igen.

6. Jag ser fram emot tentan på fredag för jag tycker om att läsa om anatomi och fysiologi.

7. Personer som inte inser att de inte kan få mig.

8. Det är en månad sedan jag senast deltog i grusträningen.

9. Jag har inte fått min lön ännu, och papperna jag skrev på för ett par veckor sedan, och idag har inte med lönen att göra, bara med att jag måste skriva på för tid jag inte jobbat men som dem måste planera in.

10 Det har inte dragits några pengar för spelet jag köpte igår, varken som reserverad eller dragen direkt.

11 Jag ska äta klyftpotatis och bacon idag innan träningen för att det är gott.

12 Denna artikel från helgens BT = http://www.bt.se/nyheter/boras/misstankt-inbrott-visade-sig-vara-kissnodig-alg(1810864).gm säger ju det är farliga djur det där...

13 Jag har PMS, fast det är inte roligt.







Såhär ska jag se ut när våra mål är uppnådda.
Lite att bita i hehehe...


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag brukar kommentera!!:P

2010-03-10 @ 16:25:38
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0