... är som en drog för mina sinnen

Det är lördag och Johanna har återvänt till Borås, buhu, men jag är kvar i Halmstad ett tag till. Lovely!
Kom hit i torsdags och då hände inte mycket, träffade Cornelia och så var vi på Eurostop och handlade
lite inför gårdagen och sådär. Åt våfflor på kvällen klart. Våffeldagen ju (som om de var aneldningen).
Igår var vi tre hos Tina tillsammans med Frida och Gabbe, tjejmiddag som stod på schemat.
Väldigt trevligt <3 Utgång på det, då Malin joinade oss. Träffade hmm.. Daniel, och fick en fin Serenad på Corner i form av Robbie Williams Angels!! :) maha.. Fina tjejer och en lyckad kväll, men saknade klart
Moa. Så får se till att träffa henne i veckan. Träffade även Hanna och Malin under dagen. Så en bra dag!
Idag blev det dagen-efter-frulle hos Frida. BRA!

Ikväll ätit mat med familjen och ska försöka få min vilja igenom att kolla Millenium sen! :)
Imorron är det fotboll som gäller. Great!

Så, en MYCKET bra början på ett ganska så långt lov! Det gillar vi! :D

Nu saknar jag bara lite egentid med min högra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0