ängel i mitt eget hus

jag sitter och äter upp min glass jag köpte igår och funderar på att traska ut i det fina vädret sedan för att införskaffa mig lite mer. Kanske inte B&J då, lite dyrt skulle det bli att leva på den sorten.. tyvärr.. Kanske ska ta mig till Lidl och köpa deras goda!? hmm.. Vi får se.. Borde börja plugga lite med. Tenta på torsdag ju.
Fick för övrigt inte komma till doktorn innan. Man behandlar tydligen inte halsfluss längre. Så knarka värktabletter och äta flytande, dricka mycket, är kuren jag ska genomgå nu. Och jag ska räkna med en extrem smärta i någon vecka till eller sådär. Vila mycket med. Jippie, precis vad jag behövde höra! :/ Jag vill, faktiskt VILL spela fotboll men ikke de..

nästa vecka blir det att åka hem däremot. Lovely. <3

Kommentarer
Postat av: Ankiepankies

Ha en underbar dag! :)

2010-03-15 @ 12:54:02
URL: http://ankiepankies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0