It's the final countdown...

Uppdatering av helgen får vi ta senare. Nu börjar en nedräkning.

Om ungefär 1,5 timme är det omtenta i Matte C. Jag kommer sitta där som en idiot och skämmas i 40 minuter, räkna lite sen gå hem och inse hur duktig jag inte är..

Om ytterligare några timmar åker min mate hem. Trist. Vart omgiven av folk sen i torsdags och nu ba hej dåååå.. Hehehe..

Om fem dagar kommer mamma, Peter, Rasmus och Felix upp och hälsar på!

Om sju dagar fyller jag visst år. Då har jag även en fysiktenta att sätta tänderna i...

Om tolv dagar kommer min pappa och hämtar alla mina prylar. Och jag bosätter mig på Trollgatan ett par nätter.

Om fjorton dagar kommer han snubben och kollar så jag har städat samt skött min lägenhet ordentligt och nycklarna lämnar min ägo. Lite senare samma dag sätter jag mig på tåget för att återigen bli Halmstadbo.

Och nu skojar jag inte när jag säger att det är bitterljuvt. Jag har ont i magen. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0