Funhouse

Jag och Tina ska på PINK! wiwiwiwi.. Bokade biljetterna innan, eller nej nu ljög jag, vi KÖPTE biljetterna innan! woooah.. Maria var en ängel och kunde byta mitt kvällspass mot sitt morgonpass och Emir gick med på det. Great! Så trots att tandläkaren gör mig FATTIG så är jag på gott humör. Typ.
 Jag slog huvudet i bussen igår. Mår fortfarande dåligt typ haha. .Pinsamt.
Vart på stranden idag, fail. Jag var där typ 23 minuter, runda slängar, sen kom regnmolnen. Jaay.. Säger ju att Tylösand INTE är the shit, utan snarade the SKIT! aff..

Midsommar blir lite manfald, men därför kör vi lite folk på fredag och lite på lördag. ;)
VÅRT midsommarfirande kommer ändå bli det bästa, så den som dissar den missar!

Nepp, har även fått ändra min sovmorgon mot ett morgonpass imorron så bäst att sova nu. Kanske jag blir av med det här onödiga skallebanket till imorrn med! höhö..

Vem e bäst?
That's correct.

We no speak americano...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0