Final Exams.

Älskar att ställa klockan tidigt, typ 05.30, för att plugga och sedan vakna och må skit. Men jag hinner plugga en del ändå. Ska ta bussen till skolan. Mycket buss har det blivit senaste tiden. Tur skattepengarna kommit höhö..
Jag har hunnit plugga in en hel del dessutom. Tror att mycket sitter, men långt ifrån allt. Det jag har svårt för är de här kemiska delara, samt att hålla koll på och framförallt hålla isär alla olika småord och ämnen som opsiner, cytokiner, B-celler, T-celler, eurokorioter osv osv.. Fysiologi var ämnet för övrigt.. Men kan jag bara alla stora sker kanske ja kan skrapa ihop tillräckliga poäng. We'll see, We'll see..

Efter tentan ska jag väl inom Knalle är tanken, och sedan hem och sooovaaa.. För ikväll SKA jag träna. Sista innan jag drar typ. Kanske. Imorgon blir det upp i tid igen för att kolla Fias skolavslutning och sedan iväg till Moas student på eftermiddagen. Utgång hörde jag ryktas om också men det får vi se vad min kropp säger om det. På lördag är det tvättdag i alla fall. Packa klart också. Söndag kommer ju pappa och vi tömmer lägenheten så jag flyttar till Trollgatan.

Går snabbt nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0