en helg fylld av... midsommar, vänner och glada humör..

Midsommar har passerat och det var riktigt nice!! Midsommaraftonen kom mina kära hem till mig på grille. Det vill säga Amanda, Malin, Natta, Sandra och Cornelia. De två sistnämnda drog dock tidigare, their lsot ;) haha.. Vi andra fortsatte kvällen med kubbturnering och två parti "sista ordet". vänstersidan visade sig vara helgens vinnarsida vad gäller kubbet, med tanke på att lagen som spelade på den sidan vann både under fredagen och lördagen. Lördagens grillkväll var återigen hemma hos mig på landet. Men den här gången var det Jecka, Kim, Malin och Sandra som deltog. Två riiiiktigt mysiga dagar! :) Jag och lillebror var värdparet, eller som han vill säga, värdsyskonen :)

Söndagen tillbringades en stund i solen för att sedan dra en sväng ner till Laholm. Soft!

Igår var det måndag och klarblå himmel med sisådär 25 graders värme i luften, stranden var givet. Likaså denna dag. Så nu e jag lagom brun inför mina stängningskvällar plus en öppningsmorgon på jobbet! Det röda lägger sig och det gyllenbruna framträder lagom till man är ledig och kan sätta sig i solen igen. Awesome. Regnade nyss och ryktas åskoväder imorgon, kan inte bli ett mer klaffande schema! Kvällen tillbringade jag i LAholm samt på Mellbystrand. Jag, Cornelia och Jakob cyklade dit för att spela lite minigolf. Som jag brukar säga, ska man förlora ska man göra det rejält. Och jag levde upp till detta än en gång. Cornelia avslutade sin runda med 58 slag, Jakob med 68 och jag med 90. MEN till saken hör att jag skulle spela för Stefan också, så måste ju dela mina poäng och därför vann vi på 45 (a) höhö.. En riktigt mysig dag och kväll hur som helst, som jag gärna gör om ;) (REVANSCH!?) höhö..

Well.. That's all folks..

Helgens kommentar (av alla) är svår att utse men här kommer två:

Midsommarafton, Malin har spillt ut ett glas vin varpå följande konversation uppstår;

Rasmus: Oj, jävlar vad det sprutar...
en kort stunds tystnad. Och sedan..
Amanda: Jag kommer inte IN!

Midsommardagen, Kim pratar om grannungarna och utbrister:

Ja, men vi har några fler år bakom nacken!

hehehe.. I just adore my friends :)

Kommentarer
Postat av: maaaaalin

Heeeelt underbara kvällar! Stort tack till värdsyskonen! ;) <3

2010-07-05 @ 21:06:26
URL: http://sandinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0