2010-06-19

Har jag sagt att min diet i sommar kommer att kallas LIDL!?
FÖrsta arbetsdagen i förrgår = frukost, sen rast vid 17 som innebar en risifrutti och en apelsin till mat.
igår blev jag inringd, hade ingen frukost hemma så drack ett glas iste och till lunch blev det energidryck. Mat senare på kvällen. I samband med alkohol då!
JÄÄH! ;D
Ska motionera ordentligt i sommar är planen med. Like.

Idag har vart en fett bra dag!
Åkte med Stina och Cornelia ner till Vittsjö för att bevittna att Dalsjöfors kammade hem en seger och en delad förstaplats i serien. (Om Vittsjö vunnit hade de dock gått upp i ledning). Jag, jag hejade på båda lagen. eller som Cornelia sa "Jag hejar på dem jag känner" ;)
  Sen åkte jag med hem till COrnelia en sväng. Påvägen hem lyssnade vi på bröllopet på radion, ni vet att VIctoria och Daniel gifte sig idag. Det var inte sååå glamouröst men vadfan, bättre det än inget alls. Medan Cornelia duschade såg jag en repris av vigseln med hennes mor. Vi drog till Halmstad och skildes åt där. Och precis osm jag tänkte våldgästa Moa och hoppas på att kunna ta min cykel och cykla hem (för att slippa vänta på buss i två timmar) så smsade hon och det blev fotbollsgolf tillsammans med henne, Anton och Nichlas. Jag förlorade, men någon ska göra det. Ska man göra det ska man göra det ordentligt är min filosofi dessutom, den levde jag upp till! Tur kanske att jag losade med, känns som jag är den bästa förloraren av oss. Även om Anton överraskade mig lite med ett väldigt lugnt tävlingsbeteende! hehehe..

Sova nu tror jag. Hoppas på att få umgås lite med Nisse imorrn!!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0