hej hopp

Heute hab Ich mit meinem Beste Freunden schpielen gewesen.. Ja typ  ;)
om man nu inte kan tyska så pratar man kanske så, och jag som kan, jag bara dummar mig. (a)


Jag har alltså umgåtts med Cornelia idag då, cyklade till stan och drog en runda där och sen cyklade vi till Max. Gott vare. Jobbet var lagom kul. Det gick snabbt för det var så mycket att göra. Dock hoppas jag slippa börja med att ha 30 minuters rast hädanefter. För tro det eller ej, men inte direkt något Yeehaaw-moment det..
Vi kom hem i skaplig tid från butiken åtminstone. Enda som krånglade var det fawking larmet, så vi int ekom ut. INget ovanligt direkt.

Sen gick jag och Moa en runda. Faktiskt en hygglig en, typ säkert 5-6 km. Så som vi tycker att man räknar bäst i alla fall. KAnske skulle kolla upp det där ;)

Btw, läste jag innan att folk i USA blir höga av att lyssna på monoton musik. Typ nya innedrogen, ska tydligen ge en "ecstasy-effekt". Men då kan jag tala om att vill ni ha en känsla av speeding, så inhalera en dos astmamedicin (valfri styrka, den svagaste funkar fint) helst om det bara görs i förebyggande syfte, det är ju i det syfte det kan klassas som doping, därefter eller ja cirka 30 minuter därefte så intag ett styck energidryck, typ Lidls egna sort med gul etikett.. Sen skakar du fint, som ett jävla asplöv ungefär, skrattar åt allt och bara känner dig allmänt hög. Typ som att du skulle kunna nudda molnen om du bara sträckte upp lillfingret en centimeter. Billigt, bra och lagligt!

That's all folks!

Imorrn är det jobb, Göteborg och Pink som gäller! Samt lite kramkalas med en viss Thell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0