Halmstad? Borås? Sverige? Världen? BLÄH!

Jävla Boråsfasoner. Vädret är sådär, man vet inte om det ska bestämma sig för att vara bra, eller om det tänker brista ut i regn. Min mensvärk är sådär hemsk som den varit de tidigare nio månaderna, och endast då. Mitt humör är sådär som det bara kunnat vända till att bli under samma tidsepok, det sociala nätet känns lika far away, och min underhållningsnivå atm precis likt. Vad händeeeeer?

Och jag är en jävel på att generalisera, så att vi gjort det klart för oss.
Tänk på vad jag sa om humöret.
Aff jag orkar inte.
Hoppas pappa är klar snabbt hos farmor och kommer hem med typ ett ton panodil snarast.
Jag avlider snart annars.

I'm serious.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0