100714

Får jag bara lov att berätta att jag imorgon har varit hemma i en månad, men att det känns som mycket längre. Tiden går fort när man har roligt, ja det stämmer. Jag har haft roligt hemma men det känns som längre eftersom jag hunnit med så mycket, jobba, festa, umgås, åka till Helsingborg!! ;) och så vidare... Även om jag saknar min lägenhet så är det så skönt att vara i Halmstad. Jag jobbar och sliter, ibland långa pass men mestadels korta pass hittills. Det är skönt, och det kommer att klirra till i kassan om 1,5 vecka. Det är underbart. Den här månaden har vart ganska kärv, och den är inte ens halvvägs typ. Så, med tanke på hur lite pengar jag har nu, ska jag slösa upp de sista på en ny fin telefon som jag hittade igår. För vi alla vet att jag är i bad need av en sådan ändå så..

Så nu pyser jag.


och.. Grattis mormor Elsa. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0