mina eeh.. sex bordeord!? och ett budord.

- Man skall inte ge en person med beslutsångest för många valmöjligheter.  (BUDORD)
- Jag borde verkligen köpa en konservöppnare för vänsterhänta
, inte för att jag är i behov av en nu, men när jag är det så är problemen alltid lika jobbiga.
- Jag borde komma på ett bra sätt att plugga på fysiken. För även om den lkänns lätt nu så vet jag att tentorna alltid är svårare, pga stress och sådant.
- Att träna imorgon ska bli väldigt skönt, sex veckor utan träning och som även innehållit sjukdom gör mig inte gott.
- Dags att laga mat nu antagligen!?
- Party i helgen!
- Person saknar folk.

Jag är definitionen på person idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0