...you sing that beautiful thing.

Jag har härmed konstaterat att jag ska aldrig mer ska köpa schnitzel bara för att det är billigt. Jag tycker ju faktiskt inte ens om det. Jovisst skrev jag åp face att jag har cooking skillz långt bak, djupt in. Det har jag, för maten blev lyckad, det kan jag ju inte säga emot. För det smakar precis som det ska, men jag gillar det inte.. Nej dåligt val för smaklökarna men ett bra val för kropp och själ. Proteiner + kolhydrater + vitaminer = sant. Alkoholen som tillkommer räknar vi bort. Det är faktiskt partytime. (förresten tror jag inte att vågen på badhuset funkar hehehe).

Well dags att bestämma mig för hur jag ska se ut ikväll!
Puss och Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0