That's the way aha aha I like it..

Kvällen igår var faktiskt väldigt trevlig. Första gången på typ två år som jag lirade Nintendo Wii, första gången med alkohol i kroppen och det märktes kan jag väl vänligt påstå. Jennie hade nåt fusk där tror jag, för så fort hon ställde sig i soffan så fick hon in strike efter strike. (Eller spik som jag råkade kalla det). Jo, hon vann överlägset, men hon drack vatten (A) haha.. Sedan försökte jag lära folket att prata ordentligt, de lyckades väl lite sidådär. Johanna har lärt sig en del på ett år, men Jennie lyckades nog faktiskt bäst! När regeln "Emelie Regerar"-uppstod så blev det lite värre för mig dock. Hehehe.. Men Jag har Henke på min sida åtminstone. DUSCHHHHA!
Hur som helst nu har jag lite att sköta innan mina planer inträffar. Alltså..
Kolla på detta, ni kommer gilla det!!

v.6 - Skola, Skola - träning, skola, skola - träning, skola --- HALMSTAD
v.7 - HALMSTAD, Borås och skola - lillebror är här förmodligen.
v.8 - Trots skola och träning är lillebror här så vi ska hitta på saker --- HALMSTAD
v.9
- Skola och träning tills vidare.. Men ändå. Kolla liksom.. Rätt mycket Halmstad. And I like it.

Spatziba.


Kommentarer
Postat av: c

jag längtar efter dig

2010-02-07 @ 16:11:26
Postat av: Becca

jag längtar efter dig ännu mer.

2010-02-07 @ 16:12:32
URL: http://tomteeen.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv; hahah tack! :P jag har helt missat att du har blogg! :O men va kul! :) ännu en blogg att lägga till listan att läsa :)

2010-02-07 @ 22:36:11
URL: http://elinmared.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv; Vi ska åka till Magaluf och resan kostar 6700 kronor för bara resan ner och en lögenhet så all mat och dricka (och festande!) är inte inräknat i de priset.. så man ¨får nog räkna med 10 000 iaf :/ därför känns resan också rätt dyr för man kunde nästan fått 2-3 st restresor för dom pengarna :P

2010-02-09 @ 18:58:33
URL: http://elinmared.blogg.se/
Postat av: Tina

I like! Hälsa på mig :D

O följ med ut på freda!

2010-02-09 @ 21:35:52
URL: http://blablablarock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0