Söndag idag.

Jag sa att jag skulle kopiera förra årets inlägg och lägga upp det i år igen.
Inlägget om alla hjärtans dag förståss. Men jag skiter i det, för jag tänkte åka
ner till Laholm och kolla film istället. Som sagt en riktigt överskattad dag vi har idag
men, precis som alla andra dagar så är den perfekt för att tillbringa med någon man tycker om.
Det är precis det jag ska göra. Tillbringa den med någon jag älskar.
Fast.. Det hade jag nog gjort även om det stått 15 på dagens datum eller så.

Nu ska jag klä på mig något mer anständigt!

Puss

Kommentarer
Postat av: c

min lycka, min vardag.. kom hem mer

2010-02-17 @ 15:25:02
Postat av: Anonym

kommer snart hem för gott? med dig i samma lya <3

2010-02-17 @ 19:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0